Omschrijving &Specificaties
HPE Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
- Na afloop van de HP productgarantie, ontvang 1 jaar onsite reparatie op de volgende werkdag door een door HP gekwalificeerd technicus als het probleem niet op afstand kan worden opgelost.
- Know that your hardware will be good as new as soon as possible thanks to our knowledgeable expertise and efficient service and support.
- Our support specialists are always ready to assist in whatever way the situation calls for, whether it’s remotely over the phone or in person.
Product Eigenschappen |
Locatie |
Ter plaatse |
Onderhoud inbegrepen |
Onderdelen en werkuren |
Ontworpen voor |
Spectre Pro 13 G1, x360 G1, x360 G2; x360 310 G1, 310 G2 |
Productbeschrijving |
Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Post Warranty - uitgebreide serviceovereenkomst - 1 jaar - ter plaatse |
Responstijd |
Volgende werkdag |
Type |
Uitgebreide serviceovereenkomst |
Volledige contractperiode |
1 jaar |